Lägenhet, bankbyte och födelsedagar.

Nu var de längesen igen. :( Men jag har inte haft någon skrivlust, har inte vetat vad jag ska skriva om även om det har hänt saker.

Det har bland annat varit personalfest, som var jätteroligt (orkar inte skriva, se lite bilder och så på: http://nikolinaamanda.blogg.se). jag lyckas alltid dricka lite för mycket, minus för mej där.  Idag hade jag produktkännedom på jobbet, vi fick smaka allt kött och så fick vi desserter, mums för apelsinsorbet.
Så var jag på banken för att fixa det sista med lånet idag också, vi har ju trots allt skrivit lägenhetskontrakt och får tillträde den 18 Juni (Jippie), då blir det bara till att renovera! Ska bli sjukt kul.
Imorgon har Amina party för hon fyller 18 stora år på lördag, och på lördag blir det grillmys hos henne och sen kanske en sväng till lärkan ;) Vem vet. Jag ska fixa hennes present imorgon tänkte jag :D
Bytt bank har jag gjort mitt i allt också, från Nordea till SEB. nice nice.

ja, det var en liten uppdatering iaf :P
Funderar på att gå ut och försöka få lite fina motiv i kameran :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Har ni fått lägenhet? GRATTIS! Sjukt avis! Pax för att få komma på inflyttningsfesten =)

2009-05-16 @ 00:31:06
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0