Du kära Vår, Du är efterlängtad.

Man blir så himla glad när solen börjar kika fram, och alla runtomkring en är glada. Våren är verkligen en underbar årstid. Av med vinterjackorna och kängorna, på med jeansjackan och sandalerna. Solglasögon! Yes. Äntligen som vi har längtat efter dej kära vår!

Idag fick jag sluta tidigare, som ni kanske märker eftersom jag är hemma redan. Min långpanna mellan 11:30 och 22 blev ett lökpass mellan 11:30 och 15:15. Visst är det lite skönt, långpanna imorgon kanske inte känns lika lång då ;)
Lördag kommer mina kära kusiner ner hit igen, eller två av dom iaf. :) Ska bli kul att se er igen, det blir ju inte allt för ofta.
Jag har fått mina skor idag också (Jippi) Kan en dag bli mer fulländad? Ja, faktiskt. Ikväll ska jag träffa Nikolina och Ullis och åka till treornas sångkonert i fredrika :D Ska bli skitkul. <3


Mamma springer runt här i vårt lilla hus och försöker förinta myrorna som alltid kommer tillbaka hit när sommaren börjar närma sej, vi vet inte vart dom kommer in och hur. Anticimex nästa!
Igår köpte jag en klocka, skitsnygg. Två tröjor/tunikor från Gina och En Jeansjacka. :) Men nu ska jag inte köpa någonting mer, spara måste jag ju göra också. Idag innan jobbet var jag och köpte en klockan till min älskling också :) Jättefin den också.

Igår var vi och tittade på morfars nya lägenhet i Sågen, såg ut som alla andra lägenheter i Sågen ungefär ;P Den blir perfekt för morfar. Efter det åkte jag och Sebbe till Biltema och köpte antennkabel och en antennhona och en hane. Så nu är min nya möblering färdig och det går att titta på TV också :D Woohooo.

Jag har lagt in massa ny musik på min telefon, eller nya ska jag väl inte säga. Jag hittade massor av gamla låtar, som jag alltid har haft men aldrig lyssnat på. Det är så roligt när man får någon speciell känsla med låten, man kan inte riktigt sätta fingret på vad det är för känsla men det känns lixom bra på något sätt. Haha, jag vet det låter knäppt men jag älskar när det blir så. Eller om man lyssnar på någonting så får man så mycket energi av låten att man bara vill slå någon, eller något. Har ni varit med om det?
När man lyssnar riktigt högt, så att det känns som att ljudet från vardera hörlur möts i mitten av huvudet. Det är då musik är som bäst. När man riktigt känner tonerna i huvudet, eller får den där energi kicken som man kan få ibland. Jag älskar musik! Musik är bäst! <3

Alla har varit så glada på jobbet idag, det riktigt spirar om alla. :D Det är så mycket roligare att jobba då. Även om det är stressigt och alla gäster ska ha och ska ha så är det ändå mycket lättare när alla är glada. :)

Nu ska jag inte sitta här längre, jag ska byta om till några andra kläder sen ska jag äta middag och sen ska jag hämta Nikolina och Ullis i Skogås. :)
Hoppas ni har en lika bra dag som jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0