Onsdag Torsdag Måndag

Tjoho.
Stängningen igår gick jättebra. Efter det hämtade jag ut min dricks, som jag inte hämtat ut på fem dagar. Det var ganska mycket kan jag säga. Sen skulle Amanda och Carro till Laughing Duck, så jag hakade på eftersom mitt tåg inte gick förens om 25 minuter. 00:02 köpte jag en cider, eftersom jag va tvungen att gå till tågen senast 12 över så var cidern borta 10 över och jag började gå. Det gick snabbt. Skulle hellre tagit de lugnt och chillat lite men är det sista tåget så är det :P
På Måndag fyller Amanda och Moa år. :D Kommer bli kul.

Jag stänger idag också men sen är jag ledig heeeela helgen och sedan börjar min arbetsvecka med en måndagslunch, så det blir sköööönt.
Jag är så satans hungrig. Men vi har ingenting som går att äta, eller är gott att äta :( Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kanske åka till ica och köpa någonting nytt.
Jag hämtade mitt körkort igår föresten :D Skitful bild med det är väl lite en del av grejen tror jag. Dom där körkortstillverkarna gör dem säkert så för att alla ska se fula ut. Jag ser typ ut som en brottsling. ;P

Nej, det måste ju finnas någonting gott här hemma, time för att leta!

See Yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0