Kort pass.

Dobido.
Min lediga dag igår var jättemycig. Kl 12 träffade jag Jessica i handen och vi åt lunchbuffé på en asiatisk restaurang vid poseidons torg. Vi blev kvar där en stund och satt och bara snackade, om allt och inget. Sedan gick vi runt lite i centrum och tittade, och gick till Nordea så jag fick fixa min internet bank. Så på måndag får jag den där dosan.
Jag satte in pengar till henne med skorna så hon borde ju skicka dem snart tycker jag. Eller pengarna kommer in på hennes konto om 30 minuter, men hon kan ju skicka idag iaf :) skulle va kul att få dom på tisdag typ.

Idag ska jag iväg och jobba igen, 11:30 till 17. Ganska skönt pass ändå, kort och så får jag mat också :D Jag ska hämta ut min dricks innan jag går hem också.
Kvällens händelser återstår att se. Jag vet inte vad jag ska göra och eftersom jag öppnar imorgon och börjar kl 10 så ska jag nog bara ta det lugnt och sova tidigt.
Jaja, nu ska jag käka frukost och sminka mej sen ska jag kila iväg.

See Yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0