GRATTIS LOWA!

Jippie, verkligen skitkul att va upe så här tidigt (inte). jag ska iväg och prova massa mat, kl 8 på morgonen, inte riktigt vad man tänker sej till frukost kanske. Eller? Så hade jag kunnat sova en halvtimme till för det gick en senare buss som jag kan ta också, få fan. Dålig dag, det här är inte början på en bra iaf, känner jag.
Jaja, jag är ledig sen iaf, det är jag glad för :)

Idag fyller Lowa år, GRATTIS LOWA! Imorgon blir det discobowling, ska bli så kul :D <3

Är inte riktigt på skriv humör för stunden, så häng kvar i några timma och invänta ett till inlagg, kanske roligare, kanske inte, men jag tror att det bör bli ett till idag iaf :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0