GoodMorning Sunshine, Where are you? :S

God morgon, så var det måndag igen. En ny vecka startar. Och jag känner mig lite snuvig, eller så är det bara det att jag just vaknat, haha.
Strax ska jag äta frukost, byta om och sminka mej m.m. för att sedan ta bussen som går om en timme. Ikväll blir det kanske ett träningspass på F&S om jag kommer hem i tid. Passet börjar nämligen kl 19:00 och jag kommer hem 18:40. Men mamma sa att hon kunde hämta mej i handen isf och då är jag hemma ca 18:00. Men hinner jag äta? Jag får ta ett äpple eller något sånt litet och äta när jag kommer hem.

Det är äckel, tråkigt, kallt väder ute och jag vill bara stanna hemma med en varm filt och titta på någon mysig film. Men det kan jag ju inte göra, typiskt. :P Det är bara pallra sej ut i kylan och stå ut med att kylan tränger in precis överallt. Usch och fysjutton. Sommar var är du!?

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0