Dags för vår solen att vakna.

Sitter här med en kopp kaffe och har absolut ingenting att göra. Jag har inget speciellt att skriva heller, förutom att jag jobbade med Nikolinisen idag <3 :)

Ja, vad kan jag mer skriva? Det står helt stilla i huvudet, jag har ju inte gjort något idag förutom att jobba, äta middag och suttit här. Jag letar lite lägenheter eftersom jag har möbler men ingenstans att ha dem. En TVhylla och en tvåsitts soffa får jag av min snälla moster för hon ska flytta ner till kära Jönköping och ska sälja lägenheten i Tyresö och så får jag "the leftovers" Ganska bra faktiskt :) Tack så mycket.
Jag ska säga Grattis till Emil som fyller 20 idag :) Grattis Emil.

Jag har ju inte hört någontign från Traderatjejen än om det ändrade fraktpriset, och jag vill ju ha skorna! NU! Fast det kom ju massa dum snö igen så jag kan ju ändå inte ha dom för då blir dom förstörda bara jag går till bussen. Men de borde ju försvinna snart igen och bli riktig vår. Eller vad tycker ni?

Juste, jag önskade en semestervecka idag. Vecka 30 blev det eftersom det är då jag fyller år. :) Jag känner inte att jag behöver så lång semester eftersom jag varit arbetslös i 6 månader (om inte mer) sedan jag slutade skolan och har varit lagom med ledig.
Om ett år däremot så ska vi åka förmodligen, förhoppningsvis åka utomlands med familjen (och alla dess tillbehör) i två härliga veckor. :D Woohoo.

______________________________________________________________



Jag bjuder på en liten sommarbild på Jessica och dom fina vitablommorna :) Somrigt och skönt.

Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0