"Äta mat, dricka Latte stund"

Hejhej på min lediga dag. :D
Idag ska jag träffa Jessica, som var jättelängesen jag träffade :D Vi ska åka till Farsta och äta luuunch, kanske kinabuffe. Vi får se hur mycket folk det är. Först ska jag iaf hoppa in i duschen och sminka mej och äta någon macka till frukost.
Marie från jobbet ringde mej imorse och undrade om jag ville börja jobba 11:30 istället för 12:00 och det är klart jag kan. Det är ju inte precis någon stor skillnad :P
Sedan öppnar jag lördag och söndag och det betyder att jag slutar 17:00 och det är jävligt skönt faktiskt.


Nikolina kom in och jobbade igår istället för Erika, så jag och Najko hade en mysigt äta mat, dricka Latte stund innan vi skulle upp och jobba 17:30 :D Egentligen skulle vi slutat samtidigt också men Jessica var ensam om att stänga så Nikolina var tvungen att hjälpa henne med stängningen :( Hoppas det gick bra. :)

Nej nu måste jag kila in i duschen.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0