Takmålning, hundpensionat och Thailand.

God morgon. Ännu en solig dag, så jäkla skönt.
Igår målade Sebbe, med hjälp av Martin, taket i vardagsrummet, det stank så mycket, Fyfan. Innan de var jag hundvakt en liten stund, jag och mamma hämtade Chevvy på hundpensionatet. Det var ett fruktansvärt liv där inne, och luktade gott gjorde de inte heller. Vid ungefär halv nio kom Emmeli och hämtade honom, och ni skulle sett hur glad han blev när hon kom :D Världens lyckligaste hund. Samtidigt kom Martin och Paui. Martin gick upp till Sebbe för att börja målandet, och jag och Paui lånade Martins bil för att köpa mat. Den är skitläskig den där bilen. Usch.

Idag ska jag träffa Paui igen, hon ska fixa naglarna och sen ska vi åka till Farsta och lämna lite CVn, iaf hon ska göra det. :)
Snart ska vi åka till Thailand :D i mars bär det av. Jag, Sebbe, Mamma, Micke, Johan, Daniel, Moster, Emmeli, Lennart, Helena, Hillevi, Morfar och Gunilla. Det är bar kusinerna från Falun som saknas :( Tråkiiigt att inte dom ska följa med. :(

Time for breakfast and makeup
See Yah!
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: sanna kasper

heej^^

ja visste inte att du hade en blogg :)

hehe nu vet jag de iaf <3

2009-06-23 @ 11:22:44
URL: http://smultrongris.blogg.se/
Postat av: jerkiiiis ;)

hejhej :)



det där med Thailand tycker jag är tråkigt att vi inte följer med.. men ni får ha det grymt bra :D



/kusin från falun =)

2009-06-23 @ 11:29:40
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Ja de gör jag =)

2009-06-24 @ 11:47:08
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0