Sommar, sommar, sommar.

Jag låg kvar jättelänge i sängen idag, klockan 11 började jag röra mej uppåt. konstigt tycker jag eftersom jag alltid vaknar innan 10. Kanske behövde sova lite längre när jag ska iväg och jobba sen. Jag stänger idag, hoppas det är lite folk ikväll, det är ju trorts allt dagen innan löning.
Jag har fått två konstiga prickar på läppen, dom är hårda så de är ju inga blåsor, väldigt konstigt.

Igår var jag och Paui på Olearys och åt lunch, vi tog en varsin öl till maten också. Jag åt Pasta Carbonara, hon åt en Grekisk sallad. Efter det åkte vi hem till henne och låg och solade på studsmattan till hennes pappa satte igång vattenslangen och började sptuta på oss med iskallt vatten, vi sprang runt hela tomten för att försöka gömma oss, tillslut gav han upp :P vi gick en promenad med lilla Bonzo sen kom mamma och hämtade mej.

Jag tycker det är så tråkigt när jag jobbar kväll, Sebbe är och fixar lägenheten och jag jobbar. Jag vill ju vara med och hjälpa till. Jag är iaf ledig hela helgen, och fredag kväll också.
Tänk, snart är juni slut. Det är helt sjukt vad snabbt tiden går. Sommarvädret har precis kommit till oss men snart är sommaren slut. Nej, nu ska vi inte va negativa, det är ju trots allt super bra väder nu och det får man väl njuta av så länge det håller sej såhär. :)

Ha en bra dag.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0