Solig söndag.

Tjohej alla glada.
Idag fick jag en mini-pc av pappa och farmor, en för tidig födelsedagspresent. Den är rosa och jättefin. Det är den jag sitter och geekar med nu, förstås ;)

Idag har det ju nästan varit outhärdligt varmt ute, rekordvärme för sverige? Ikväll blir det nog ett kvällsdopp, efter alla barnfamiljer har åkt från stränderna så det är lite lugnare. Jag ska försöka komma i även om jag är en badkruka :D

Imorgon jobbar jag igen, springpass. Usch och fy. Amina kanske kommer in till stan då så får jag lite sällskap iaf, kan bli trevligt. :)

Nu ska jag nog försöka va ute lite till i hettan.
Ha de bäst.
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: jerkiiiiiiiiiiiiis

ja man blir ju besviken de blir man, men ändå jag tycker filmen var bra man fick en bättre bild av allt! enligt mig då alltså ;)



ah precis där vid åhlens :D. okej ditt ställe har jag ingen aning om var det är ^^ Coolt och vara servitris :D

2009-06-28 @ 18:32:24
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0