Missmatch i trafiken.

Jaha, då ska man snart åka iväg till jobbet då. Tråkigt. Det borde va lag på att va ledig såna här fina dagar, eller vad tycker ni?
Nu såg jag precis också att jag kommer inte hem från jobbet, eller hem kommer jag ju men bussen och tåget matchar inte nu när det är sommar tidtabeller.
Jag slutar 23, tåget går 19 över från Centralen och jag brukar matcha bussen som brukar gå 51 från Handen. MEN inte nu! Nu går den 22.51 från Handen och nästa går inte förens 00.51. FAN! Jakla bussar, det ska bli så skönt att flytta till ett ställa där det går bussar helatiden åt båda hållen kommer jag till jobbet. Så skönt!
Jag fick iaf ta bilen till handen så att jag kommer hem ikväll. :) Vilket betyder att jag kan ta ett tidigare tåg till jobbet också och få lite mer tid att byta om och så innan jag börjar, vilket alltid är skönt.

 <-- Min nya fina dator. <3



Ha en bra dag.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0