Grattis Paui :D <3

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAULINA! 19 år, ett år närmare 20 iaf ;) Hihi. Hoppas du får en toppen dag, jag älskar dej <3

Japp. Igår blev det stängning för mej, en kaos stängning. Allting hade varit jättelugnt hela kvällen sen ungefär 22.25 kommer det massa sällskap och ska äta. Vissa blev sura när vi sa att vi stänger köket om 5 minuter och att vi bara kan servera varmrätter, så några gick. 22.55 fick dem sista sin mat, vi stänger restaurangen 23.00. Underbart. + att det satt folk kvar och bara drack, som hade suttit på uteserveringen tidigare, och dom ville dricka upp först.
Så man kan säga att jag och Frida låg lite efter, jag vill bara säga förlåt för den usla stängingen till dom som öppnade idag :P Stackare.
Aja, vi var klara 00.10, och vi byter om och börjar gå till tåget, 00.18 ser jag att klockan är så jag börjar springa, springa, springa för att hinna med tåget som går 00.19. när jag komemr upp på platformen så börjar det precis åka, otur va. Så då går jag till Sergels Torg för att ta nattbussen (jag vet varför gick jag inte bara upp till kalrabergsviadukten, mycket närmare, svaret är jag vet inte) men det fanns inen busstidtabell, den gick som tur var 00.40 och jag skulle va i handenterminalen 01.21, där jag skulle hämta bilen och köra hem.
När nästa är gullmarsplan så säger chauffören i högtalarna; "Det är ett tekniskt fel på den här bussen så vi ska byta buss i Gullmarsplan".
Japp, sagt och gjort, vi bytte buss till en iskall jävla bussjävel. Usch. Jaja, vi kom iaf till handen, lite försenade såklart men nu skulle jag bara gå bort till garaget och hämta bilen.
På vägen till garaget, som kändes jättelång, fick jag skavsår på hälarna, och när jag gick under taken så ekade det så jäkla mycket, jag hatar när man går själv ute så låter det jättemycket om en. Går man själv ska man ha tysta skor.
Ja, så kom jag hem, 01.45 och gick och la mej, och vaknade för ca 30 minuter sen, och nu skajag hoppa in i duschen.
Ha en bra dag.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0