:)

Japp, nu är renoveringen igång. Tapeterna i vardagsrummet är rivna, spaljén och alla dörrkarmar håller på att grundmålas och en vägg är spacklad och klar att slipas för att den målas. Vilken skillnad det blir bara av att tapeten åkte ner. Helt sjukt. Paui var och tog lite bilder och filmade lite, jag ska lägga upp bilder också så ni får se lite hur det  går och hur det ser ut.
Imorgon ska Sebbe börja med sovrummet så kanske vi kan börja flytta in snart, ska börja packa ner i lådor nu, så slipper man städa hela stugan också ;) Smart va!?

Idag fick jag gå tidigare från jobbet, tillsammans med Nikolina så vi gick och tog en fika på John Chris Coffee, mysmys. Vi satt ute och drack varsin latte och pratade. Sen åkte vi åt varsit håll eftersom hon skulle ut på mälaren :) och jag skulle upp till lägenheten.
Imorgon öppnar jag med Moa, sen efter jobbet bär det av till lägenheten så klart och på måndag fick jag ledigt så då får vi se vad jag ska göra.

Igår Midsommarafton, var vi här hemma hos mej, jag, Sebbe, Paui, Martin och Matte. Vi grillade, drack lite gott och sedan drog vi vidare till Hampe. Till en början var det väl lite smått segt, eftersom vi inte kände några, men det blev ändå roligare efter ett tag. Vid 12 tiden började jag och Sebbe knata hemmåt. Jobbigt var det och jag hade knappt någon känsel i fötterna men vad ska man göra utan pengar när bussarna inte går, och med en pojkvän utan busskort ;P Hehe. Det är bara fortsätta gå. Vi nådde iaf vårt mål som såklart var hemma, och sängen och soooova, eftersom jag skulle upp tidigt och öppna på jobbet, min buss gick 08:53 på morgonen. Det sög ju kan jag säga, så mycket som jag bara ville ligga kvar i sängen och värmen. Inte får jag ligga kvar imorgon heller, men på måndag då jäklar ska jag sova läääänge. :D Ska bli superskönt. Men som vanligt så vaknar man väl ändå tidigt och hur pigg som hellst.
Men då har mamma kommit hem från norrland så då kanske bilen är hemma, då kan jag köra upp lite lådor till lägenheten. Vårat hem.
Det är helt sjukt!
Jag och Sebbe ÄGER en lägenhet! :O Så underbart men också konstigt.

Nej nu har jag skrivet ett såpass långt inlägg så det räcker i två veckor ;P Hehe.
Nej då, jag ska försöka uppdatera med bilder och info om hur det går och renovera.

Hörs!
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0