Svalare väder.

Idag hade jag och Amina planer på att åka till stranden tidigt, kanske vid 9-10 tiden, ta med oss lunch och bara ha det bra. Men så blev det inte, vädret bestämmer. Jag ställde klockan på 09.00, jag trodde inte jag skulle komma upp, men varför inte försöka?, Jag vaknade första gången precis efter att Sebbe åkt tror jag, vid kvar i sju. Jag tyckte jag hörde regn mot mitt tak men tänkte att det kan ju inte va troligt. Så jag reser mej ur sängen och, jovisst, visst regnar det. Det ÖSER ner! Jag hämtar iaf telefonen som ligger en bit bort i rummet och tänker att det kanske trotsallt blir fint väder senare :)
Klockan 9 vaknar jag av klockan. Tittar ut. Ingen sol. Jaha, vad ska man göra nu hela dagen då, så jag ligger kvar och somnar om tills Amina ringer och väcker mej klockan 11 :) och frågar om jag vill följa med henne och Jennifer in till stan, vilket jag såklart vill.
Amina ska köpa skor och sedan tänkte vi ta en fika, mysigt mysigt.

Igår stängde jag själv, efter halv 12 iaf, men det gick bra, jag hann med sista tåget iaf :) Jag hade uteserveringen hela kvällen och allting gick jättebra.
Jag och Sandra fick sitta på uteserveringen och äta vår man innan vi började :D Jag åt Grillad Lax med råstekt potatis och en Classic Sallad. Väldigt gott var det.
Nu ska jag äta någon frukost och sminka mej så jag blir klar för att åka med kvart över ett tåget :)

Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0