Söndag.

Idag är en lite tråkig dag, eller den känns tråkigt eftersom det är så grått och molnigt ute. Jag vaknade vid 11 och gick upp direkt, för det är för länge, man ska inte sova så länge.
Igår var vi i Bandhagen hos Martin och Paui. I deras nya lägenhet, det var mysigt och dom börjar få iordning det. Dom drack öl och jag drack Ramlösa Mango. Eftersom jag skulle köra hem sen så fick jag hålla mej till non-alcoholic drycker. ;P Men det gick bra det också, vi åt tacos till middag, sen lite senare gjorde vi toastmackor, med ost och salami, så jäkla gott.
Jag och Paui satt mest i köket eller på balkongen, medan killarna satt och spelade massa olika tv-spel hela tiden. Inte så sociala grabbar, men vi hade kul ändå.
Jag hoppas vi blir klara snart så vi kan komma iordning och kan bjuda hem kompisar på middag och lite chillkrök kväll. Då kan ju jag dricka alkohol också, då jag inte behöver köra bil ;) Hihi.

Snart är min 20 födelsedag här. På lördag rättare sagt. 6 dagar. Då ska jag göra min första runda på systemet, så blir det väl någonting hemma hos oss också kanske. Inget vilt, utan lite lugnare, eftersom vi är såpass nya i huset. Hoppas vi är klara då så vi kan va i lägenheten :) Skulle va kul.

Nej, frukost dags, hungrig som satan.
Puss på er.
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Grattis i förskott hörru :9

2009-07-19 @ 14:16:44
URL: http://trashscissors.blogg.se/
Postat av: jerikis

ja jag hörde det :), inte illa att dom kom upp dit ;) Jojo det är skit bra med mig också =)

2009-07-20 @ 05:01:51
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/
Postat av: Linnéa

oja et hade vi :)

2009-07-20 @ 12:32:46
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0