Scorett

Jag har inte visat mina nyaste älsklingar än, men här får ni en bild :)
Är dom inte för snygga!? 13,5 cm klack, 2 cm platå. Och så massor av remmar. Först när jag precis köpte dom så tänkte jag att dom kanske blir lite jobbiga att gå i efter ett tag, men jag hade dem på Britney och dom var supersköna. Jag skulle kunna gå med dom varenda dag. Men det går ju inte. Lite variation måste det finnas.

IDAG
(!) ska vi äntligen åka och köpa golv. Det skulle egentligen blivit igår när jag skulle fått min lön, men det blev något fel, någon har klantat sej och inte sparat mitt nya kontonr så jag får dom antingen lite senare idag eller imorgon. Det suger. När man är beredd och har planerat att dom ska komma den 15de. Men det löser sej på ett annat sätt så länge. Vi vill bli klara så fort som möjligt så vi kan flytta in, och göra oss hemmastadda. :D Längtar som bara den.

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag skulle aldrig kunna gå i dem haha :)

men det var väldigt fina ja

2009-07-17 @ 15:22:22
URL: http://trashscissors.blogg.se/
Postat av: jerikis

skit snygga :) allt bra med dig =)?

2009-07-19 @ 21:09:36
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0