Födelsedag.

hurra hurra hurra, idag är min födelsedaa! :)
Yes, och snart ska jag iväg till systemet för första gången. Mamma får såklart följa med mej för lite läskigt är det :P :)
Jag hoppas det blir strålande väder ikväll så vi kan hålla till ute, vi har ju trots allt satt upp ett partytält. ;)

Och jag vet att jag har varit väldigt dålig med bilder på lägenheten, inte en enda har ni fått se, och jag ska fixa det. Men det är Paui som har dem gamla bilderna och jag glömmer alltid min kamera :( Men jag ska ta tag i detta och lägga upp bilder, jag lovar ;)

Nu är det dags för mej att hoppa in i duschen och fräscha till mej lite för jag och mamma ska ivög till Lalla och Johnne, sen ska vi köpa alkohol :O hihi.

puss på er. Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer få ;)

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Linnéa

gå in på ticnet, han har sverigeturne snart och släpper nytt album :)

2009-07-27 @ 10:09:28
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0