chrisswi

Jag vet inte vad jag ska skriva.

Vi har vunnit en resa till Danmark med jobbet på söndag. Dagen efter min 20 årsdag. Bussn går 03:30 på morgonen till söndag, hmm, hur ska det gå.
Jag funderar på att skrippa den faktiskt, och bli klar snabbare i lägnheten, för man hinner ganska mycket på en dag. Plus att jag kanske inte mår så bra och måste ligga hemma i sängen och dricka vatten ;P haha.
Iaf, vi ska isf komma hem på måndag morgon 07:30. Och när tror ni jag börjar jobba sen? kl 12 :) hmm, lite jobbigt blir det nog, ja.
Så vi får helt enkelt se.

Jag blev sminakd av Tove idag. Jag blev superfin :D Synd att man inte skulle iväg på fest eller någonting för det var verkligen en snygg fest-makeup. Jag ska troligen va med på hennes slutprov också, ska bli skitkul :) jag måste bara kolla mitt schema så jag inte jobbar då.

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in lite bilder från lägenheten :D?

Skulle vara kul och se :)

2009-07-24 @ 03:42:29
Postat av: Linnéa

grattis i förskott får man väl ta och säga

2009-07-24 @ 19:09:23
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0