Britney Spears.

Imorgon blir det konsert för min del. Jag och min kusin ska gå på Britney Spears konsert i Globen.
Jag kände idag att jag verkligen, verkligen ville gå. Har inte riktigt brytt mej tidigare, men idag så var det verkligen panik att jag SKULLE gå.
Så jag ringde och messade min kusin som inte svarade, mamma ringde moster som sa att Emmeli säkert ville följa med!
Så jag bokade. Två biljetter till den 14/7. Kanske inte världens bästa men de bästa som finns såhär en dag innan konserten ska hållas.
Sen hörde jag av Emmeli som tyckte de skulle bli jätteroligt, som tur är. :D

Det blir två konserter inom loppet av en månad för min del. Britney imorgon, och Madonna i Göteborg den 9/8 med Mikaela och lite andra Jensens folk :)
Jag har inte varit på konsert på jättelänge, Gun's N' Roses var nog den konserten jag var på sist. Förutom vår trip till Norrköping för att se Peter Johansson utföra massa Queen låtar, men det var inte riktigt en konsert. Ingen riktig iaf. ;).

Nehepp, om man ska försöka leta rätt på Clio nycklar och ta sej upp till lägenheten då :)
Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Lowa

ÅÅÅÅÅH! Är såå jääkla avundsjuk på dig ju! Brittan OCH Madonna.. Jag e nog mer avundsjuk på Madonna! FYFAAAAAN VA ROOLIGT!!! Hoppas ni har kul ikväll med. PÖSS

2009-07-14 @ 14:30:00
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0