Torsdag kväll :)

Hallåhallå.
Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Det var jättelugnt och skönt, nästan bara massa trevliga stammisar :) Imorgon blir det nog mer att göra eftersom det är fredag, men de blir kul. Hoppas ingen vill ha drinkar innan 21 iaf, då köket stänger. Jag kan nämligen bara blanda typ; Gin&Tonic, Redbull&Vodka och såna lätta drinkar, så hoppas drinkbeställningar kommer när Anna har stängt köket och hjälper mej i baren. Haha.
Jag tror att jag har druckit för mycket kaffe idag, mår skitkonstigt i magen, illamående på något sätt. Usch, jättejobbigt är det. :(
Fan Amina! Läskigt kedjesms :O Vågar inte, inte skicka vidare ;P Haha, det är nog enda gången jag har skickat vidare. Förlåt alla som fick det, men jag var tvungen :P Haha. Skitfjantigt men det var läskigt.

Ni ska få en låt idag tänkte jag. Det var längesen känner jag. :)  
Sov gott kära läsare.
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Mysig blogg! :)

2009-01-30 @ 01:34:01
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: tess

haha, förlåt, de var jag som skickade till amina :$

2009-02-02 @ 19:27:06
URL: http://teresandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0