Nystart inom bloggandet.

Jaha, då var man tillbaka på ruta ett igen då.
Jag gick från blogg.se till devote.se och sedan tillbaka till blogg.se. Här på blogg kan man göra så mycket mer. Man kan ändra mycket mer på utseendet.

Jag tänkte också försöka vara mer ordentlig med stavning, så allt blir korrekt skrivet med stor bokstav i början på mening, punkt i slutet, inga slarviga inlägg vill säga.

Jag kommer däremot inte ha något speciellt tema, som vanligt. Jag skriver om det som händer i mitt liv och ibland slänger jag upp en veckans/månadens låt eller liknande.

Jag ska försöka fixa till utseendet nu så det ser snyggt ut, och jag hoppas att någon vill följa med på min resa genom bloggvärlden.

Min förra adress är: http://chrisswi.devote.se om ni är intresserade av att läsa, eller bara titta, på den.

Vi hörs senare.
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0