Läsa, läsa, läsa och jobba, jobba, jobba!

Hallåhallå.
Jag kom precis hem från Handen efter att ha ätit lunch och gått i lite affärer med Amina och Johan. Jag köpte två nya pocket böcker.
Jag vet inte riktigt vad som har hänt men jag har blivit en sån där bokmal som bara läser hela tiden och inte kan slita mej från böckerna. Iaf, jag köpte Jenna Jamessons bok och en annan som heter Spökflickan, kommer inte ihåg författarens namn, men Amina sa att den va bra.
Jag har inte gjort så mycket annat idag, jo, ettorna och tvåorna i estet hade konsert i matsalen så jag var där och tittade innan vi gick upp och käkade, Tacobar, mums mums. 
Imorgon blir det jobb på Jensens mellan 16:30 och 00:00, lite jobbigt eftersom jag ska upp och jobba kl 11 dagen efter.
Lördag jobbar jag på Mysingen från 16 till 23:30 och på söndag (!) yes! Då åker vi till Norrköping och ska kolla på musikal. Ska bli sjukt kul.
Vi åker vid 9 på morgonen ungefär, så vi kan gå lite på stan och käka innan och kl 17 börjar den. Efter det så är de hemfärd som gäller och på måndag ska jag jobba igen. Så de är en ganska fullplanerad helg jag har framför mig, men de är skönt eftersom mina helgen inte brukar innhålla någonting planerat.

Nu måste jag gå och ge katten ny mat för hon har börjat äta upp stearinljusen på bordet.
Hörs!

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Jaha så du läser en massa? Då kan du få lite att läsa av mig. Ni får komma förbi någon dag!

2009-01-21 @ 16:31:31
Postat av: Nikolina

Va roligt att du jobbar imorgon =) Då ses vi då stumpan. Puss

2009-01-22 @ 05:12:10
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0