Morgonbloggning

Godmorgon gott folk och välkommna till en ny, kall januaridag.
Jag är uppe tidigt idag, för det är jag inte pigg. Jag har körlektion på Grönlunds idag 10:15 så det blev ingen sovmorgon inte.
Jag har jättesvårt att sova på nätterna, jag ligger och vrider och vänder mig i flera timmar utan att somna, jag vaknar flera gånger och jag är sjukt trött på morgonen när jag vaknar. Jag har ingen aning varför jag absolut inte kan sova. Det kanske är en sån simpel lösning som att jag inte "trivs" därnere. Förstår ni vad jag menar? Jag och rummet kanske inte går ihop. Grejen är den att jag trivs jättebra därnere och det är väldigt mysigt men kan jag inte sova så kan jag inte det. Jag hoppas nu att jag ska få en lägenhet snart, jag tittar runt förfullt. Det känns som att det är det ända jag gör om dagarna, sitter på olika mäklarsidor eller liknande.
Igår hittade jag en etta som är av väldigt stort intresse, en stor etta alltså. Jag vill egentligen ha en tvåa men när jag såg den här så var den alldeles lagom stor och jättefin. Mamma ska ringa till mäklaren idag och prata med honom/henne. Spännande.
Jag såg ju en annan lägenhet lite längre bort häromdan, den hade varit ute i sju veckor utan att bli såld, och så precis när mamma ringer och säger att vi är intresserade så har dom sålt den. Irriterande? Ja! Det är så typiskt, den här lades ut på nätet igår så jag hoppas inte den blir såld innan jag får titta på den.

var det de här med träningen. Att komma igång igen efter ett litet break över jul, jag skulle aldrig tagit en paus. Nu ska man ta sig tid och släpa sig dit och sedan ta sig hem också. När man väl är där så är det roligt. Jag älskar att träna. Någonting i form av aerobics, dans eller någon annan gruppaktivitet med olika steg.
Dom har ganska mycket olika grenar på Friskis&Svettis, så letar du efter någonstans att träna så gå till Friskis, dom är både billiga och bra.

Jaja, nu är det dags för frukost, jag hör att magen skriker efter något att äta.

Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0