Fritidsintressen vs. jobb!

Jaha, om en timme ska jag åka iväg och jobba igen då. På Mysingen. det är bara öppet till 21 idag så jag kommer ju hem ganska tidigt iaf.
Imorgon däremot stänger vi kl 24 och jag jobbar till 23:30, bussarna matchar inte och jag får gå från Sågen. Jobbigt men så kan de bli ibland.
På lördag är det tjejkväll! Jag ser fram emot det jättemycket, de ska bli skitkul! Jag, Amina, Jennie och Emelie. :) Laga middag, dricka lite kanske, singstar(?) ;)
Och sedan på söndagen är det ju februari och jag börjar jobba 75% på Jensens, mellan 12 och 19 jobbar jag då. Hoppas de går bra, hoppas de inte är så mycket folk, fast de är ju söndag så alla går väl ut och äter. Jag är nog inte lika stresstålig som jag trodde, men de är väl bara att stå ut och träna upp den :P

Jag har tittat lite på makeup kurser igen, jag hittade en på 20 veckor som kostar 50 000, liiiite mycket pengar, har inte riktigt råd. Jag vill börja ta sånglektioner igen så jag utvecklar rösten istället för att bli sämre (!), men jag jobbar ju ofta kvällar. Vi får se, jag kan kanske fixa så jag får en speciell dag ledig varje vecka. Jag tycker iaf att man måste kunna ha fritidsintressen även om man jobbar så här. :)
Jag håller fortfarande utkick på Wallmans hemsida om de söker personal, det är ju trots allt där jag egentligen vill jobba, skulle va så jävla kul! Då får man ju bland fritidsintresset och jobbet :D
Någon dag ska jag åka till stan och gå till dem och lämna CV personligen.

Nu måste jag fixa till mej för att åka till jobbet :)
See Yah!

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja, det skulle varit jättebra om du hade varit där. Hon gick igenom regler och sånt.. små saker som ändå är viktiga!

Men jag glömde också! Kom på det när jag åkte in.. vafan chrisie då!? Haha =)

Åh va kul att du börjar jobba snaaaart! Du är visst stresstålig, de är bara o stanna upp o tänka efter, då går det. man får inte stressa upp sig själv bara =)

Puss

2009-01-29 @ 14:03:49
Postat av: Jennie

Emelie frank? :)

2009-01-29 @ 16:39:09
Postat av: chrissie

Det är klart att man måste kunna ha fritidsintressen på kvällstid även om man jobbar mycket, med planering går det mesta. Var kan man få hjälp med sångträning? Älskar dig! mamma

2009-01-29 @ 18:53:17
URL: http://chrisswi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0