Flytta hemifrån?

Tjenixen. Hoppas ni har en trevlig helg hittills för det har jag.
Igår hade vi lite tjejkväll hos Amina. Vi gjorde inte speciellt mycket, mest bara pratade, drack lite vin och sjöng lite Singstar emellanåt. Vi hade väldigt trevlig och vi har bestämmt ett datum då det blir en helkväll med middag och alltihopa. Jag ser verkligen fram emot det.
Ikväll kommer några kompisar hem till min baby så ska väl grabbarna spela TV-spel och vi tjejer spelar väl kort eller bara pratar som vanligt.
Jag vet iaf att jag är sugen på någon jättegod middag, någonting i stil med potatisgratäng, oxfilé och Bearniesås. Visst lät det gott?! J A M M I ! Men vi får väl se vad det blir, men hoppas kan man ju alltid göra. Hehe.

Imorgon ska jag och Amina gå och titta på en lägenhet och den är så sjukt fin så det är inte klokt. Jag kommer få ångest och vilja köpa den fast jag inte har råd, borde kanske inte gå dit egentligen, haha. Jo, det ska nog inte va någon fara. jag har ju hittat en annan jättemysig, fin lägenhet som är lite, ganska mycket, billigare och som jag har fått hjälp av en bankman, fast en tjej, och skriva min kalkyl och så försöker hon hjälpa mej så de ska fungera, eller något sånt.
Hon säger vad som behövs för att jag ska ha råd med den... typ. Mäklaren ska iaf ringa mig i veckan och ordna en visning på lägenheten, som tydligen är väldigt "attraktiv" och ligger i ett bra läge, så det kommer nog bli mycket budgivning på den. MEN om jag är först så vet man ju aldrig.
Det ska bli spännande och se vad som händer iaf. Jag är så sugen på att flytta hemifrån nu så jag vill hitta någonting och bara flytta. Jag vet inte varför, jag har fått ett sånt ryck nu så jag kan inte sluta tänka på det.
Jag vill kunna inreda själv och göra det till mitt ställe. Okej jag har ett rum som går att inreda och göra till mitt men det är inte samma sak, jag vill göra något större. :)

Jaja, nu ska jag sminka mig lite och käka något lätt.
Ha en underbar helg kära barn ;) hehe.

Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0