Körkort?

Hallåhallå.
Jag har precis städat hos mina fiskisar :) Det blev inte lika rent som de brukar, :S Jag vet inte varför. Konstigt.
I morse vaknade jag vid 9, eller älskling väckte mej då. Varför så morgon pigg? Sen åkte vi till  Tyresö och min moster. Sebbe skulle måla några lister eller nått sånt, så jag åt frukost och umgicks lite med Emmeli och Emil.
Ikväll ska vi käka hos Amina, sen ska vi till Robin och ha lite chillmys, ska bli kul.

Imorgon ska jag och Nikolina ta en Söndagsfika :D Ska bli roligt. På måndag jobabr jag springspass så då ska jag springa lite på stan och leta efter skor. Fick ett bra tips av Sandra så ska kolla ifa dom har något i den affären :)
Tisdag och Onsdag stänger jag båda dagarna :( Sen är jag ledig torsdag-fredag ochsen jobbar jag lördag och söndag.

Juste! På tisdag har jag teoriprov så jag måste plugga, och på torsdag är det förhoppningsvis uppkörning. Så snart kanske jag kan va ute och köra själv i trafiken.

Nej, nu ska jag ta ett bad. <3

have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0