Knäppt schema.

Idag hade jag ett såkallat springpass. Det hade jag ingen aning om. På schemat står de 14-23 men egentligen jobbar jag mellan 11-14 och sedan 17-23. Visst är det konstigt?! Eftersom jag inte hade blivit informerad om att det gick till så så trodde jag att jag började 14, men nu får jag börja 17 istället. Jaja, det är väl bara skönt för mej antar jag. :P

Så nu får jag chilla lite hemma i några timmar till då. Så tar jag bussen härifrån som går 14:49, så hämtar jag min tröja (ett jäkla tjat om tröjan, haha), så tar jag tåget som går 15:31, då är jag framme på jobbet ungefär 16:00. Då har jag jättemycke tid på mej att äta :D

Vad ska jag göra nu då?

Christin Wigren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0