Kilklackar och nätshopping.

Hallå hallå.
Idag har jag kört Gillingebanan, och ja, de var lika kul som alla säger :D Skulle gärna göra om de. Så träffade jag två gamla vänner på bussen dit också, Tomas och Fredrik :) Kul att se er igen grabbar.
Efter de åkte jag till Amina och umgick med henne och Johan lite innan min buss gick, så bestämde vi att vi skulle gå på bio ikväll. Fredagen den 13onde. Men min baby är trött och orkar inte åka idag så de kanske blir en annan dag.
Nu sitter jag med laptopen och dricker kaffe och löser lite korsord samtidigt som jag skriver här. Jag ska väl snart gå ner till stugan och tvinga Sebbe att titta på O.C istället för bio ;P

Min mamma och min lillebror ska åka till Sälen och åka skidor. Jag vill också göra de, men det blir tyvärr inget för mig iår. :(
Det är så mysigt, åka lite, sedan när det börjar bli för kallt så åker man upp till fjällstugan eller toppstugan och dricker varmchoklad med grädde och äter våfflor och bara sitter och tittar på alla människor som far runt utanför i backarna.
Eller om man grillar lite korv i grillbåsen som brukar finnas i backarna också. Det är också mysigt.
På kvällarna sitter man alla i stugan och spelar kortspel, bastar, umgås och har skitkul. :)
Nästa år måste jag åka upp!

Imorgon är det jobb igen som gäller, 16:30-00. Och samma tider på onsdag. På torsdag blir de långpanna igen, 11:30-22. Sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. SKÖNT!  En hel helg. :D
Kanske blir tjejkväll på lördag, kanske en bio på fredag.
Jag ska iaf leta efter ett par skor med kilklack :) Inte riktigt lika glansiga som skorna på bilden men liknande så förstår nog de flesta vilken slags skor jag menar. :)

Nej, nu ska jag se om jag kan hitta något roligt på någon nätshop sida ;)
Några bra förslag?

Kramisar


Kommentarer
Postat av: alex

hmm jag skulle föreslå nelly.se och bubleroom, om är bra sidor



hoppas du får en trevlig kväll:D



/alex

2009-02-16 @ 20:41:05
URL: http://amethyst.blogg.se/
Postat av: anki

gud vad snygga skor!

2009-02-16 @ 20:41:13
URL: http://zaander.blogg.se.
Postat av: Fia

Inte så snyggt

2009-02-16 @ 22:25:10
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0