Bloggdesign?

Japp! Så var de bokat, teoriprov och uppkörning. 13 och 16 Februari. Det är inte lång tid kvar. 10 dagar kvar till teorin och 23 dagar till körningen. Det ska nog gå bra, plugga plugga plugga...

Idag lämnade jag in min tröja på MQ och dom skulle sy ihop den och jag hämtar den imorgon innan jobbet. Jag börjar 14:00 och slutar 23. Men ännu värre på torsdag då jag börjar 11:30 och slutar 22:30, jag kommer va helt slut. Fredag är det 17 till 00:30. Jag missar precis tåget och kommer få vänta en timme på nästa om jag inte får gå en kvart tidigare, men vi får ju se hur de blir med det.
Det värsta är att om jag jobbar vardagar då går sista tåget 00:19 från centralen, men jag tror inte man slutar efter 00 på vardagarna, förutom fredagar då.
På fredag är det mortionssim mellan 07 och 13 så jag tänkte att jag ska simma då istället för på lördag morgon, så kan jag sova på lördag eftersom jag kommer hem framåt 02 på natten. Jag är så jäkla dålig på att simma men det är väl därför man måste träna, för att bli bra. Eller hur?
Jag vill verkligen klara den där intagningen, jag vet inte när den är och har ingenaning om vart men när den är ska jag va med! :D
Jag ska försöka kolla upp det, så ska jag fixa till min blogg lite också, den är så himla tråkig.
Har ni några ideer så säg gärna till.

Christin Wigren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0