Hjärtan.

Jaaah! Då var det dags för jobb igen då, snart. jobbar bara mellan 17 och 23:30 ikväll, jäkligt skönt faktiskt. Och imorgon också ett skönt pass, mellan 17 och 22. Inte helt fel. :)

Jag kom precis upp ur ett varmt, superskönt bad med massa tända ljus och hårinpackning. Ska alldeles strax fixa håret och sminka mej :) Sen blir det kaffepaus med mamma.
Moster och Emmeli kommer hit sen också, förhoppningsvis innan jag hinner åka till jobbet. Det är lördag. Det kommer säkert va sjukt mycket folk på restaurangen, första helgen efter löning. Jaja, de är väl bara att stå ut. :)

Tänkte bjuda på lite bilder.

Jag och Angelica. :)
Angelica och Jag.
Grabbarna grus ;)
Sebbe, Johan och Robin :D
Amina och Angelica.
Två favorit hjärtan, Amina och Angelica. :)


Nej, nu ska jag sminka mej.

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0