Vintertider.


Visst ser mina ögon väldigt isblå ut på den här bilden!? Vill ha på riktigt. :D
___________________________________________________________________________
Idag känenr man verkligen att vintern börjar smyga sej på. Dum som jag är så drog jag på mej skinnjackan imorse när jag gick till jobbet, jag som har gått med vinterjackan sedan början av november. Så såklart idag när det står -8 på termometern så ska jag trottsa kylan och ta den kallaste jackan. Typiskt.
Jag fick sluta 1 timme och 15 minuter tidigare idag, mycket skönt, så fick jag ledigt på lunchen på söndag, så jag jobbar bara 16:30-22, jippie. Lämnade också in semesteransökan idag eftersom jag ska till Thailand i slutet av Mars i två veckor, längtar som satan!
Jag måste iväg och köpa ny toning till håret också, börjar bli lite blekt tycker jag, boooring. Och den ständiga frågan... Vad blir det till middag? Jag har ingen som hellst aning, vi har inte så mycket i frysen som känns frestande men det får väl bli någonting som vi alltid äter :P
Kanske någonting med potatis kroketter. Jammi.

Och så ska det bli ett litet julbak här såsmåning om också. Nikolina, vad sägs som tredje advent? En adventssöndag känns som en mysig dag att baka på :D Det är ju strax efter löning och så då har vi råd med saffran, haha :D

Jaha, nej ska söka lite jobb nu tror jag. :)
Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0