Hemma igen.



Nu är jag hemma igen.
Intervjun gick hyffsat bra tror jag, såklart så kom jag på lite frågor när jag stod och väntade på tåget hem igen. Såna frågor som man alltid frågar. Typiskt. Vi får se. Håller tummarna iaf :).
Snart ska jag hoppa in i duschen, äta någonting och sminka mig och fixa. Tänkte åka iväg till jobbet vid halv 4 ungefär, 4 kanske, så kan jag byta skor där och slippa stressa, man vet ju aldrig hur tågen och bussarna fungerar nu när snön har fallit under hela natten :)
Mina snygga nya partypumps får ligga i väskan till jag kommer in till stan eftersom det är 5-6 cm snö här i förorten så vill man ju inte att dom ska bli förstörda och såklart så vil jag inte bli helt blöt om fossingarna.

Kanske så ni får se en bild på min putfit idag, det är inte ofta det händer ;) hehe.

Hörs!
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0