Dåligt uppdaterat.



Jag vet att jag är jättedålg på att uppdatera nuförtiden
, men det känns som jag har hamnat i en liten bloggtorka. Jag vet inte vad jag ska skriva om, det händer inte så mycket i min vardag, mer än typ... jobba, sova, städa, jobb, sova, diska, jobba, sova, jobba. Ungefär.

Nu kan jag iaf berätta att jag har börjat träna igen, eller ja, jag har varit på Nautilus idag och tränat med en instruktör och han la upp ett träningsschema till mej :) Bra va!? Så nu strax ska jag hoppa in i duschen, för att sen gå och sova så jag orkar gå upp imorgon. Jag ska va i brandbergen kl 8 imorgonbitti, för att hämta ut mitt pket på posten (jippie), därifrån direkt till jobbet för att göra E-öearning innan jag börjar jobba kl 10. FYFAN! Sen jobbar jag springpass på det också så jag kommer ju inte hem förens kl 00 ungefär, så är det bara hoppa i säng för att sen upp och jobba på fredag kl 11 igen. Haha. Fullspäckat schema.
Hela helgen är faktiskt plnerad också, inte vanligt för min del :D Men det känns skönt!
Fredag jobbar jag till 17, så efter det ska jag och Sebbe äta middag med Johan och Amina och titta på Idol finalen.
Lördag blir det julshopping i kista eller sickla med Amina och Jennie (har dessvärre inga pengar).
Söndag blir det JULBAAAAAK :D Med Nikolina och Paulina <3 Så såklart reprisen av Desperate Housewives, så tjejer vi får ta en paus mellan 16:15 och 17:10 :D Haha.
Måndag jobbar jag mellan 11 och 17 och efter det så blir det P-feeeeest! Och tisdagen blir väl mest sovande tror jag ;P haha.

Så ja, jag har faktiskt ganska mycket planerat nu de närmsta dagarna, det känns jävligt bra.

Nu ska jag duscha :)
Puss&kram
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0