8/12-09


_________________________________________________________________________
Jag ligger i soffan och tittar på Twilight. Om två timmar ska jag åka iväg till jobbet och stänga. Tråkigt men det är ju sånt man tyvärr måste göra ibland.
Igår köpte jag en klänning, från Vero Moda, en klänning med paljetter, sjukt söt. Två BHar blev det också, och så toning till håret. Jag växlade in lite pengar igår så det blev lite extra i fickan :) Alltid roligt.

Jag vet itne vad jag ska skriva. Så det får räcka nu.

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: niko

Jobbigt att stänga =( så missar du dh också :(

Ikväll ska de va en flygkrash med i programmet såg jag att de stod:O

2009-12-08 @ 13:12:23
Postat av: Nikolina

Hallå, DH var jättespännande!! Kommer man att klara att vänta tills nästa avsnitt?

Du får uppdatera lite mer =(

Kram

2009-12-09 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0