uppdatering

ooh yes. Så var internetet igång här i lägenheten då, och en väldigt utökad kanallista på tvn ;P Otroligt skönt.

Som sagt så vann jag ju en biljett till Madonna och var i Götet och tittade i söndags. Hon var väldigt bra, en av de bästa jag sett måste jag nog säga. Hon hade roligt. Det syntes, det var inte bara 'gå ut på scen och göra det hon ska' . Jag tyckte inte om henne så väldigt mycket innan konserten men nu har hon faktiskt växt i mina ögon. :D
Tack Carlsberg för det här. ;) haha.

Idag hade jag en jättemysig dag med Nikolina, vi åkte in till stan och tog en fika och åt lite lunch på Café Moda, satt där i nästan två timmar. Favorit café No 1 right now.
Sen åkte vi hem till mej, så hon fick se våran lägenhet och så la vi oss tillrätta i sofforna och drog igång Twilight (vad annars?), om vi är besatta? Nej, vadå!? Lite kanske. :D <3 Iaf jag :D Kan inte sluta, vill ha mer!
Sedan bar det av mot Brandbergen för att hämta TV boxen och internet grejen.
Sen var det dags för middag eftersom klockan började närma sej sju, Vegabaren fick det bli. Gott. Fast lite tröttsamt.
Snart får vi upp kylskåpet och då blir det lagad mat för hela slanten!

Hoppas att jag ska hålla igång uppdateringen nu framöver, och att min få läsare inte tröttnat och gett upp ;P Haha.

Ha det bra.
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din startsida på bloggen är väldigt fin med bilderna på dig. Lite partisk är jag ju men men.. Ni börjar få ordning i lägenheten och jag sitter i nya arbets/gästrummet för första gången.

puss mamma

2009-08-11 @ 22:29:42
Postat av: Nikolina

världens bästa. Tänker på Edward hela tiden, haha och jag har läst typ 100 sidor i boken idag.. besatt!!!

Måste ha mysdag snart igen :D <3

2009-08-12 @ 10:25:20
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0