Tvättar.

Jag har lagt i den allra första tvätten i tvättmaskinen nu. Jag hoppas verkligen att den fungerar som den ska annars har vi en lite mindra del mörka underkläder än vad vi hade från början :P SKulle inte va så roligt.
Jag var iväg till Ica Maxi idag och köpte, tvättställ, sköljmedel och klädnypor. Mamma hade köpt tvättmedel till mej, tack mamma :) <3

Idag blir det stekt falukorv och makaroner till middag, med tanke på hur min matlagning gick igår så får det bli enkla maträtter. Joar kommer hit och äter med oss. Han och Sebbe är och fixar någonting, men jag hoppas dom är klara snart för jag håller på att svälta ihjäl!!!

puss&kram

Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Klart vi ska bästaste Chrisson! Hur jobbar du i veckan? Från och med fredag är jag ledig i fem dagar!! :)



Puss på dig <3

2009-08-30 @ 21:21:40
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0