torsdag den 20 Augusti...

...åt vi vår första hemlagade middag i lägenheten. På våra skitsnygga blanka, svarta tallrikar och med våra sprillans nya bestick ;)

Eftersom fläkten inte är inkopplad så kan vi inte steka i stekpannan än så det blir enkla saker som makaroner och bea (mums), det blev det idag :D
Jag måste köpa ett diskställ och hämta kökshanddukarna hos mamma. När man nu ska göra det? Jobbar imorgon 10.30-17 och jobbar lördag 10-17. Söndag är min nästa ledighet och då kommer det lite gäster hit till oss. :)
Så det blir till att städa städa städa imorgon kväll när jag kommer hem eftersom vi får gäster både på fika och på middag på lördag :)
Måste hinna till systemet imorgon också, får bli direkt efter jobbet påvågen hem.

Nu ska jag kolla vidare på filmen.
Puss&Kram
Christin Wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0