längesen

Ojoj. Nu var det längesen jag skrev. Hela två veckor. Fy på mej.

Egentligen skulle jag jobbat idag men jag fick ledigt, Tack Peter :D jag fick en väldigt lugn och skön trea igår på jobbet också, Tack Mattias. Kände för att tacka lite idag, haha.

Ja, vad ska jag skriva. Vi ha inget internet hemma än så nu sitter jag nere hos mamma och uppdaterar mej på mina bloggar jag alltid följer (följde?), och såklart uppdatera min också.
Imorgon jobbar jag igen, men jag ska väl stå ut med det, så hemskt är det inte faktiskt.
På Söndag bär det av till Göteborg med Mikaela, vi ska på Madonna och äta på Jensens. SÅKLART :O

Idag har jag mycket uppdrag inplanerade. Jag ska åka till apoteket, till frissan och köpa schampoo och inpakning, jag vill åka till Bauhaus och köpa lampor, jag ska beställa den fjärde boken i Twilight serien <3

Så nu måste jag sätta igång.
Puss på er.
christin wigren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0