kamerasladden?

Jag har tagit lite bilder som jag tänkte lägga upp här på bloggen. På köket, som nästan är klart och på vardagsrummet och badrummet. Men nu kan jag inte hitta kamerasladden. Det känns som jag inte har någon koll alls på var jag har mina grejer.
Hälften ligger i någon av alla kartonger och några ligger hemma hos mamma fortfarande. Jag tror att den är hemma hos mamma tillsammans med min andra dator och allt annat elektroniskt.

Dagens middag var pyttipanna. Såå gott! Fast jag börjar bli hungrig igen.

Morgonen bestod av städning av hela lägenheten. Fy va mycket grejer det var! Och DISK!!!
Det kom lite folk igår ändå. Nikolina och Ullis kom förbi med deras vänner :) Jättekul att dom kom :D Så kom två tjejer jag inte har träffat på nästan fyra år tror jag, blev lite överraskad när dom kom in genom dörren, dom också för den delen. Dom hade ingen aning om att det var jag som bodde här ;P haha.
Klockan 4 gick jag och Sebbe och la oss. Sista timmen fick jag kämpa för att inte ögonen skulle falla ihop eftersom jag jobbat på dagen och gick upp kl 07:30.
Imorse vaknade jag ändå av mej själv innan klockan ringde. 10:30 var jag uppe och åt frukost. När Sebbe vaknade ca en timme senare så satte vi igång med storstädningen. Att diska allting tog nästan en timme, det var klart vid halv två ungefär. Sen åkte dammsugaren fram, vi bytte dammsugarpåsen och fyfan vilket bra drag det blev i den. Den tidigare påsen var så full så den hade spruckit :D
När hela lägenhetens golv var fina så var det dags för min fisk. Eftersom jag hade en full syssling här som fick för sej att mata min fisk med väldigt mycket fisk mat så var jag tvungen att byta vatten och städa hos honom innan han skulle dö av syrebrist, eller vad det nu är fiskar "andas". Fint blev det efter iaf.
Så blev klockan 14:30 och självklart hade jag inte duschat än. Folket (Sebbes mammas släktsida) skulle komma vid 15 för att fika och gratta Sebbe, så fort in i duschen, Sebbe in i duschen direkt efter och precis när båda är klara med allt så plingar det på dörren. Snabbt jobbat :D Vilken jäkla timing vi hade ;P
Vi drack kaffe, åt tårta och alla beundrade våra supersnygga lägenhet ;)

Och nu när dagen börjar gå mot sitt slut ligger jag här i soffan, klickar runt på datorn och har The Unit på i bakgrunden. Snart börjar någon film som jag inte kommer ihåg namnet på som verkar hyffsat bra så den tänkte jag se på :)

Imorgon ska jag troligtvis träffa Nikolina :D Weehoo.

Vad tycker ni om min nya design förresten? (inte jag som har gjort den såklart, jag kan inte sånt här, bloggadressen till hon som designat den står uppe i hörnet)

Pusspuss gullnosar :)
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: Lowa

skiiiiiiiiiiiiiit fin design!!!!

2009-08-24 @ 00:17:50
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0