Grattis Älskling!

Godmorgon godmorgon.
Grattis till min Älskling som fyller 21 idag :D
Ska åka in till staden och köpa någonting till honom, men vet inte riktigt vad!? Sjukt svårt. Det jag skulle köpt från början får han av hans föräldrar så det blir ju inte kul om han får två stycken :P Haha.

Igår fick jag jobba över två timmar, istället för 12-21 blev det 12-23, haha. Lite jobbigt var det men det är klart man måste stanna om det är helvetes mycket folk . Jag ville ju inte lämna någon annan i skiten. Inte så snällt. :P Men det gick bra och idag är jag ledig så, :)

Idag kommer min pappa också och hälsar på :D De ska bli kul.

Nu måste jag fixa iordning mej lite och ge mej av mot banken :)
Ha en bra dag.
Christin Wigren

Kommentarer
Postat av: niko

Du får ju hälsa Sebbe grattis från mig,. glömde säga de igår :P

Puss

2009-08-18 @ 12:17:32
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Vad roligt att du gillar bloggen :)



De vita skorna i min header kommer från Dries van Noten men jag vet att Bronx har gjort ett par likadana. Tror de finns på Brandos eller Have2have :)

2009-08-18 @ 19:55:44
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0