Och så var det fredag.

Och så var det fredag. Och jag jobbar till 23:30. Och jag måste snart åka dit. Men först ska jag duscha och äta frukost (jag vet, lite sent men jag vaknade kl 11:30, alldeles för sent!) och så skriva några rader här förstås.

Igår, första dagen på jobbet på två veckor, gick jättebra. Allting flöt på och stängningen gick jättesnabbt, fast jag var däremot inte tillräkligt snabb för att hinna med 23:19 tåget så jag fick ju vänta en timme iaf. Haha. Väl hemma så slocknade jag direkt, det gör jag aldrig men nu jävlar. :) Så sov jag till klockan ringde kl 9, men gick jag upp? Nej, jag tänkte att jag som var hemma så sent kan ju behöva sova liiiiite längre bara så vaknade jag igen halv 12 och flög upp ur sängen fast jag egentligen kunde ha legat kvar. Men det känns ju som hela dagen går när man sover sådär länge.

nu ska jag plocka ur diskmaskinen och knapra lite alvedon, och sedan bär det av in i duschen.

Ha en sjuktbra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0