Feber, feber, feber.

Jaha. sitter här i soffan med mitt täcke, mina kuddar och mammas laptop, och har Babben&Co i bakgrunden på TVn. Snart börjar reprisen på Desperate housewives och det ska jag titta på :). Så måste jag gå och hämta nytt papper också, så jag kan snyta mej.
Usch, jag har haft feber sen i torsdags och det känns som den aldrig försvinner. Jag tar alvedon, och då försvinner den en liten stund sen kommer den tillbaka så fort alvedonen slutar verka. Jag sjukskrev mej i fredags efter att ha jobbat hela torsdagen med feber (jag visste inte då att jag hade det men någonting gjorde allt mycket jobbigare), jag säger bara FYFAN för att jobba med feber, det är bland det värsta jag vart med om.
När jag kom hem i tosdags somnade jag på soffan direkt och där har jag legat nu i snart 4 dagar. Jag blir nog hemma imorgon också, vi får se hur det bli på tisdag, det går ju så himla uppochner och jag vill inte riskera att börja för tidigt så jag blir sämre.
Nu känns det som alvedonen slutat verka :( Måste hämta nya, så börjar DH också så ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0